subota, 19. prosinca 2015.

Želim biti profesionalni golman.

Taj sport pratim od malena.

U nogometu tj. ( golman ) sam od malih nogu.

Veseli me sve vezano uz nogomet to jest uz moju poziciju ( golman ) od treninga pa do utakmica.

Mislim da bi me to stvarno veselilo kad bi to mogao postati i živjeti od toga ali u
današnjem svijetu je to rijetkost.

Uzor mi je Manuel Neuer ( golman )
zato što je najbolji golman na svijetu i samim time mislim da je dokazao da može biti ne samo meni nego i svakom djetetu uzor.
Jer najbolji ne možeš postati preko noći za to treba mnogo napora i truda i samim time je pokazao da je dostojan uzora.

Postoji još jedan posao koj bi htio raditi.

Taj posao je kuhar zato što me to zanima.

Radim za druge hranu i na neki način se mogu igrati sa hranom.

Veselio bi se da se to nekad u budućnosti ostvari

Nema komentara:

Objavi komentar